Kronika

  • Výtvarné pátky s Majdou, jaro 2020 (3/27/2020) - Milí rodiče a děti. Doufám, že jste všichni zdraví a užíváte si společný čas a celkové zpomalení životního běhu. Během fungování ZeMě v nouzovém režimu jsem se rozhodla nedávat kontinuálně online lekce. Vzhledem k tomu, že se s dětmi věnuju v pátek tvoření, je zásadní být spíše na místě v přítomném… ...
  • ŠKOLA – Čtvrteční výzkum a tvoření na doma (3/25/2020) - 26.3. Téma: Jan Janský, osobnost a lateralita Příběh: https://www.radio.cz/cz/static/jan-jansky Pracovní list ke stažení: škola_čtvrtek1 Testů je víc. Kdybyste chtěli pokračovat, napište mi a já vám dám další úkoly. Také mi prosím dejte vědět, pro koho to bylo lehké a naopak. Je pro mě těžké vyvážit dokument pro všechny bez osobního kontaktu s… ...
  • NÁPADY CO S DĚTMI V TYTO DNY, jaro 2020 (3/20/2020) - Nápady a tipy od průvodců na aktivity s dětmi v tyto dny, kdy školka/škola je z důvodu karantény mimo provoz.   Vynášení Morany za děti ZeMě v rodinném kruhu: video zde: https://www.youtube.com/watch?v=3CDTl6sxLuA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2XVsP62VeGi4W_PlA-qIWwSw2Hp27sEANsM5VoqV__zOye5Z6r5MOcVbI   Milí přátelé ZeMě, vnímám to tak, že teď je ideální doba, aby se děti zapojily do běžných domácích… ...
  • Dom.práce pro 1.ročník čtení, psaní / březen-? 2020 (3/12/2020) - Týden 30.3.-3.4.2020 Naladíme se:) https://youtu.be/wxgeYucbuPU Pracovní listy na tento týden najdete zde: https://drive.google.com/drive/folders/1bHz8dfgCQRwZ5rTHCNBO4feLJIZ13yMu?usp=sharing Zdravím Eliška Týden 23.-27.3.2020 Milí rodiče, posílám zatím 2 výukové aplikace a každý týden budu přidávat i naše cvičení. Vřele doporučuji ke čtení knihy z edice První čtení, to nic není např. POHÁDKOVÝ SVĚT nebo ZVÍŘÁTKA, autor… ...
  • Dom.práce z ČJ & MA / březen -? 2020 (3/11/2020) - Týden 30.3.-3.4.2020 ČESKÝ JAZYK Pracovní listy (na výběr, děti nemusí stihnout za tento týden vše) pro jednotlivé ročníky v dokumentech: II.ročník: psaní I/Y po měkkých a tvrdých souhláskách: https://drive.google.com/drive/folders/1fc3YnGMUI__E6WLarzKYTlzFAHJXyqeK?usp=sharing III.ročník: vyjmenovaná slova po P https://drive.google.com/drive/folders/1EIA3zLF9pwpdE76n5qzp15JwClrteuPN?usp=sharing Procvičování online: https://www.umimecesky.cz/strilecka-vyjmenovana-slova-po-p?source=explicitMapGlobal IV.ročník: Pracovní listy skloňování podstatných jmen rodu mužského na tento týden zde:… ...
  • ŠKOLA PONDĚLKY prosinec – březen (2/16/2020) - Zápis škola 9.3.2020 Ráno jsme do našeho ranního kolečka pomalu začali přidávat i další otázky v angličtině. Kromě klasického How are you a počítání kluků a holek se ptáme jaký je den v týdnu, měsíc, roční období apod. Rádi bychom s Benem postupně přidávali ranní otázky, jak budeme věci probírat.… ...
  • ŠKOLA EXPEDIČNÍ ČTVRTKY leden, únor, březen 2020 (2/12/2020) - 26.3.2020 Naše první online setkání v čase koronavirové karantény. Vlastně nám to hodně dobře vyšlo: můžeme pracovat na genealogických úkolech v čase, kdy jsme více doma s rodiči, máme čas zavolat babičkám a dědečkům a povídat si o příbězích našeho rodu. Setkali jsme se zhruba na hodinu a půl a… ...
  • ZeMě na horách leden 2020 (1/26/2020) - Jsem moc rád, že jsem byl Ze-Mí pozván na tuto krásnou akci. Poprvé jsem měl možnost pobýt delší dobu se skupinou školáků, z nichž většinu dobře znám z let školkových. Mile mě překvapila velká soudružnost mezi nimi, minimum řevnivosti a jejich samostatnost. Celý týden byl výtečně zorganizován rodiči Kašpara, Simonou… ...
  • pátek prosinec – únor (12/17/2019) - 21.2. Dnes jsme pokračovali v tvorbě foto-videa, měli jsme fotbalový trénink, štafetový závod. Zjišťovali jsme jaký byl vývoj ve vzduchoplavbě, některé létající stroje jsme si i nakreslili, poslouchali jsme další audioknihu Julese Vernea: Cesta kolem světa za 80 dní. Kluci se věnovali svému fotbalovém projektu, holky kreslili pozadí k animovanému… ...
  • Čtvrtek škola čtení a psaní prosinec2019, leden,únor 2020 (12/14/2019) - Čtvrtek 27.2. 2020 Písmeno N, jako noha. Začali jsme duhovým malováním a hned pak skočili na písanky, tedy po rozmalování hned psaní mi přijde funkčnější. Rozdělení do skupin na čtení a luštění. Čtení je vždy 1 dosp.s 1 dítětem, luštění samostatné. Takto jsme se s Míšou vystřídaly u všech dětí.… ...