Rozvrh pro školu v týdnu 23. – 27.10.

#_LOCATIONMAP

Datum / čas
Date(s) - 23/10/2023 - 27/10/2023
Celý den

Kategorie


Tabulka s cenou za pomůcky a učebnice:

PONDĚLÍ – expedice

Hlavní bod programu: Budeme si vařit v malých skupinkách. Práce s ohněm, potravinami, soběstačnost. Je třeba, aby tak třetina dětí měla nádobu (ešus) k vaření na ohni. Nejspíš to uskutečníme u staré májky nad Kejnou. Budou se hodit nože, škrabky, prkýnka, chňapka,… klidně si děti mohou domluvit cca tříčlenné skupinky předem a rozdělit si, kdo co vezme. Suroviny přinese Katy / dokoupíme ráno v Řevnicích. Je třeba, aby každý přinesl vodu nad rámec běžného pitného režimu.

Ráno i odpoledne pojedeme běžným vlakem z / do Prahy, případně sraz na nádraží v Řevnicích.

ÚTERÝ – starší badatelé 

Sraz a vyzvedávání dětí je v nové badatelně na adrese Sochorova 98.

Pokračujeme v tématu LES:

Prosíme, ať si děti přinesou staré noviny nebo nepotřebné papíry i cokoliv je napadne pro výrobu ručního papíru. Lesklé letáky ne. Inspiraci jsme načerpali v Lemniskátě. Můžeme použít okvětní lístky, semínka, barvy, třpytky, vůně,..

A proto, že se jedná o velké badatele, tak nás nejprve čeká výroba potřebných dřevěných sít v rámu.

Také máme připravený kvíz: Jak se zachovat v různých situacích v lese.

A snad vyjde čas na jednu stranu „Já knihy“ a na zápis do badatelského zápisníku.

Příští týden zakončíme téma LES na doprovodném programu v Zemědělském muzeu v Praze. Čeká nás lektorský program „Lesy pro Budoucnost“.

ÚTERÝ – pohybovka, ČJ, M

1. BLOK: Eliška a ŠpanďaPohybovka s češtinou – použijeme kartičky písmen, budeme hledat společná písmena z našich jmen, vyzkoumáme jaká nám chybí, abychom mohli skládat i jiná slova a složíme celou abecedu! Zpíváme písničku o abecedě, tančíme a zpíváme všechny samohlásky, budeme vytleskávat, psát do prostoru částmi těla. A na konci si zahrajeme pastelky!
2. a 3. BLOK: Eliška čeština a Španďa 
Četba knihy Mikulášovy patálie.
Český jazyk:
1. ročník: psaní a čtení samohlásky Y,y.
2. ročník: slovo a věta: pořádek slov ve větě, pořádek vět v příběhu, přepis příběhu, frotáž.

Matematika:

STŘEDA

1. a 2. BLOK: zůstáváme v zázemí,
oba bloky v jurtě.
Minule se nám dobře pracovalo v jurtě ( ohraničený prostor ) s občasným výběhem.
Tematicky v angličtině zůstáváme u našich okruhů. Máme co opakovat: základní otázky – WH questions, barvy, tělo, pohybová slovesa, věci a místa kolem nás ( v zázemí a v jurtě, školní věci ), měsíce, roční období, slovíčka spojené s podzimní přírodou a nové ADJECTIVES / opposites

3. BLOK: Bojovka, kterou nachystali kluci, byla dobře značená a správně nastavená, co se týče náročnosti i délky. Jízdy se báječně vydařily, děkujeme! Tentokrát jsou s přípravou trasy na řadě děvčata.

ČTVRTEK, PÁTEK: prázdniny, škola uzavřena

Obecné informace:

  • Misky a lžíce s sebou
  • Podložka A4 s klipem na zachycení papíru (pro práci v terénu)
  • Vybavený penál: psací potřeby, pravítko (starší děti i kružítko), gumu, nůžky a lepidlo
  • Sešit nebo papíry na např. kreslení o přestávkách apod.
  • Vhodné oblečení na pohybovku ( = bez punčocháčů), oblečení na ven

Blížící se akce:

Napsat komentář