Rozvrh pro školu v týdnu 10. – 14.3.
#_LOCATIONMAP
Datum / čas
Date(s) - 10/03/2025 - 14/03/2025
Celý den
Kategorie
Parlament dětí, Děckoment
– vítány jsou všechny děti i ty, které ten den nechodí do školy
– děti mohou přijít jen na odpoledne, není třeba se hlásit ve webookeru
– zápisy z proběhlých parlamentů najdete v Kronice školy https://www.zemezeme.cz/2024/ 09/07/parlamenty/
PONDĚLÍ – expedice
průvodci: Alžběta a Matouš
Vyrazíme z Řevnic směrem na Hvíždinec, budeme vařit na ohni a zkusíme si stopovací hry.
Sraz: 8.20 Řevnice nádraží
Konec: 15.30 Řevnice nádraží
S sebou: ešusy, voda na vaření
ÚTERÝ – pohybovka, ČJ, M 1. – 2. ročník
průvodci: Eliška + Španda (1. blok, pohybovka), Eliška + Jindra (2. – 3. blok, čj + m)
1.blok: pohybovka s češtinou: Rozhýbeme všechna písmena! Zaměříme se hlavně na tvrdé souhlásky.
2. blok: četba knihy My z ostrova Saltkrakan od Astrid Lindgrenové
matematika 1. ročník: krychlové stavby a zápis do tabulky, drobné šifry
český jazyk 2. ročník: Psaní y/ý po tvrdých souhláskách. Vytvoříme si leporelo se slovy s tvrdými slabikami.
3. blok:
český jazyk 1. ročník: Z, z jako zajíc
matematika 2. ročník: na začátek se proběhne po lese a doplníme hady, pak se budeme věnovat zápisu krychlových staveb a snad stihneme i slovní úlohy
ÚTERÝ – starší badatelé 3. – 6. ročník – VÝLET DO PRAHY
průvodci: Míša + Monika
Čekají nás dvě akce:
1) v rámci Týdne mozku pořádané Akademii věd navštívíme výstavu: „Neviditelný vesmír v nás aneb krása mozku pod mikroskopem“
2) Neviditelná výstava: “ Když jsi veden smysly “ v Novoměstské radnici.
Prosíme, aby děti s sebou měly 100 Kč na vstupenku a potřebné jízdenky na vlak
Pojedeme ráno z Řevnic na Smíchov vlakem v 8:33. Na Smíchovském nádraží budeme v 9:00, kde se k nám mohou přidat děti z Prahy.
Oběd již v zázemí a třetí blok zůstane dětem na jejich osobní projekty.
STŘEDA – angličtina + hudebně dramatická výchova 1. – 3. ročník
průvodci: Petra + Lucka (1. – 2. blok, Aj), Lucka + Gábi D. (3. blok, hud.-dram. výchova)
1. – 2. blok: Doděláme téma oblečení a jídla podle ročních období a otevřeme téma spolupráce se školou v Litvě. Každý zkusí připravit malý medailonek o sobě. Prosíme, přineste si svou fotku, kterou budeme moct do medailonku vlepit.
3. blok: Navštíví nás smyčcové duo (Jitka a Alžběta), které nám představí vývoj vážné hudby. Uslyšíme 4 ukázky (renesance, baroko, klasicismus, romantismus) a zkusíme se do hudby zapojit v následných aktivitách.
STŘEDA – úvod do mediálního vzdělávání a odpoledne AJ 4. – 6. ročník
průvodci: Míša (1. – 2. blok), Petra (3. blok)
1. – 2. blok: Kritické myšlení, reklama, manipulace… Budeme si opět hrát a zábavnou formou odhalovat nástrahy a nepravosti.
3. blok: Máme téma záhadných bytostí a ptáme se KDO TO JE- ODKUD JE- PROČ JE TO ZÁHADNÁ BYTOST – MAGICAL CREATURES and WH questions. WHO WHAT WHY WHERE HOW. Opakujeme oblečení a příslovce.
ČTVRTEK – mladší badatelé 1. – 2. ročník
průvodci: Majda + Monika
1) příroda se probouzí,
bádání venku
2) lidské tělo
3) tvorba a pohybové hry venku
ČTVRTEK – pohybovka, ČJ, M 3. – 6. ročník
průvodci: Eliška (1.blok, pohybovka), Eliška + Gábina (2. – 3. blok čj, m)
1. blok:
Eliška: pohybovka s češtinou: Rozhýbeme všechna témata z ČJ vypsaná níže u jednotlivých ročníků.
2.blok: Četba knihy Jižní louka od Astrid Lindgrenové.
Matematika pro 3. ročník: opakovací úlohy
Český jazyk:
4. ročník: Podstatná jména – rod ženský – vzory – píseň a kost
5. ročník: Shoda přísudku s podmětem – podmět rodu mužského
6. ročník: Rozvíjející větné členy – přívlastek shodný a neshodný – opakování
3. blok:
český jazyk pro 3. ročník: Vyjmenovaná slova po V, úvod.
matematika s Gábinou:
4. ročník: tělesa
5. ročník: rýsování v mřížové síti
PÁTEK – výtvarka
průvodci: Majda
Tvorba na téma jaro, příroda. Dokončení Morany.
Obecné informace:
- Misky a lžíce s sebou
- Podložka A4 s klipem na zachycení papíru (pro práci v terénu)
- Vybavený penál: psací potřeby, pravítko (starší děti i kružítko), gumu, nůžky a lepidlo
- Sešit nebo papíry na např. kreslení o přestávkách apod.
- Vhodné oblečení na pohybovku ( = bez punčocháčů), oblečení na ven