#_LOCATIONMAP
Datum / čas
Date(s) - 01/12/2025 - 05/12/2025
Celý den
Kategorie
Milí rodiče, prosíme o uhrazení platby za učebnice a pomůcky, které jsme dětem letos pořizovali.
Zaplaťte prosím na účet číslo 2601146709/2010. Do poznámky zadejte pomůcky škola, jméno dítěte. VS začínající trojkou – je uveden v řádku u každého dítěte.
PONDĚLÍ – expedice
průvodci: Alžběta + Matouš
Pokusíme se zdolat vrchol Plešivec – Olymp Brd. Tématem budou pověsti. Teplé jídlo budeme mít s sebou.
Trasa: Lochovice – Plešivec – Rejkovice
Sraz: 8.10 Řevnice nádraží, odjezd 8.20
(Možnost se připojit v Zadní Třebani – 8.33 odjíždíme motoráčkem do Lochovic)
Konec: 15.33 Řevnice nádraží
S sebou: šlechtický pas, dostatek pití, svačinu, krabička a lžíce a vhodné oblečení a OBUV. Batohy, ať jsou co nejlehčí!
Lístky: tam PID 20kc, zpět PID 25kc
ÚTERÝ – pohybovka, ČJ, M 1. – 3. ročník
Probíhá běžná výuka, jen děti průběžně odchází na přezkoušení.
průvodci: 1.a 2. blok Španďa, Eliška a Róza / 3. blok: Míša Višně, Španďa a Róza
1. blok: Pohybovka s češtinou: Pohybovka bude uvnitř v jurtě. Hry se slovy souznačnými a protikladnými, starší děti vyjmenovaná slova. Dáme dohoromady náš pohybový materiál na vystoupení na besídce.
2. blok: Český jazyk: Četba knihy My z ostrova Saltkrakan od Astrid Lindgrenové.
1. ročník: K, k jako kominík
2. ročník: Slova souznačná a protikladná opakování. Pořádek slov ve větě.
3. ročník: Vyjmenovaná slova po L, dokončení.
3. blok: Matematika pro všechny ročníky: čeká nás blok s Míšou Višňou Sklenářovou. Využijeme letitých zkušeností Míši a budeme pokračovat v objevování krásy matematiky pomocí Hejného metody.
ÚTERÝ – starší 4. – 7. ročník
Průběžně probíhá přezkoušení v zázemí, pohlídejte si prosím časy, abyste do zázemí s dětmi dorazili včas.
průvodci: Míša + Monika
1. blok – Životodárný Nil, Pippa a její prezentace – Karlštejn
2. blok – pokračování v tématu Wellbeing – hry, tvorba našeho wellbeing kodexu, prostoru bezpečí
3. blok – osobní projekty již v duchu blížících se Vánoc
STŘEDA – angličtina + hudebně dramatická výchova 1. – 3. ročník
průvodci: Lucka + Petra (1. – 2. blok), Gábi D. + Lucka (3. blok)
Směřujeme k Vánocům – zpíváme, opakujeme. Vyrábíme adventní kalendář.
STŘEDA – hudebně dramatická výchova + angličtina
průvodci: Míša + Gábi(1. – 2. blok), Míša + Petra (3. blok)
1. a 2. blok: Hudebně divadelní hrátky s Gábi Doubek a Míšou
Děti mají na dnes dva domácí úkoly –
1. přinést kostýmy a rekvizity středověkého stylu, které máte doma k dispozici na půjčení i pro další herce na celkem dvě vystoupení – besídka a v novém roce. Jedná se o repliky mečů, štíty, „zlatý“ řetěz, koruny, paruky, pláště, pohár apod. Nebo i možnou techniku. Více v kronice
2. přinést si na papírku napsané repliky svých scének, které budeme dnes ladit.
Ve 3.bloku se podíváme na momentky z našich příběhů. Začleníme i příběh z učebnice. Budeme znovu poslouchat a trénovat píseň Timebomb, která nás vezme do Londýna.
ČTVRTEK – mladší badatelé 1. – 3. ročník
průvodci: Majda + Monika
1)sníh, led, voda
2)pokusy s vodou
3) vánoční tvoření
ČTVRTEK – pohybovka, ČJ, M 4. – 7. ročník
průvodci: Eliška (1. blok), Eliška + Gábina (2. – 3. blok)
1. blok: pohrajeme si s podstatnými a přídavnými jmény, zájmeny a se slovesy. Dáme dohromady pohybový materiál na besídku.
2. blok: četba knihy Dva divoši.
Český jazyk:
4. ročník: Skloňování podstatných jmen rodu středního.
5. ročník: Slovesný způsob rozkazovací.
6. ročník: Přídavná jména tvrdá – skloňování.
7. ročník: zájmena – skloňování.
Pokud bude u někoho potřeba, dokončíme spolu slohovou práci z minulého týdne.
Matematika:
měření výšky rozpětí
matematická rozcvička
4. ročník: dělení pod sebou
5. a 6. ročník: úhly
7. ročník: středová souměrnost
PÁTEK – výtvarka
průvodci: Majda + Lucka
1. Tvorba PF pro ZeMi
2. Kalendář tvorba+ tisk
3. Animace
Obecné informace:
- Misky a lžíce s sebou
- Podložka A4 s klipem na zachycení papíru
- Vybavený penál: psací potřeby, pravítko (starší děti i kružítko), guma, nůžky, lepidlo
- Sešit nebo papíry na kreslení o přestávkách
- Vhodné oblečení na pohybovku (bez punčocháčů), oblečení na ven