Rozvrh pro školu v týdnu 13. – 17.10.

#_LOCATIONMAP

Datum / čas
Date(s) - 13/10/2025 - 17/10/2025
Celý den

Kategorie


PONDĚLÍ – expedice

průvodci: Alžběta + Matouš

Minulou výpravu jsme se dohodli, že vyrazíme na místo, kde jsme ještě nebyli. Pojedeme do Stradonic prozkoumat zbytky keltského hradiště.
S sebou: herní měna – zátky od piva, tužka a šlechtický pas, nezapomenout lžíci…
Oběd uvaří Matouš.
Sraz:  8:30 nádraží Řevnice (vlak do Berouna odjíždí v 8:50 – kdyby se někomu náročněji vstávalo), v Berouně přestoupíme na vlak do Nižboru – jízdenku prosím na 47min
Návrat : 15:33 Řevnice  ( autobus z Nižboru do Berouna, poté vlakem)
Jízdenka na 45/50 min – dětský PID20

ÚTERÝ – pohybovka, ČJ, M 1. – 3. ročník

průvodci: Eliška + Španďa

Pohybovka s češtinou: Prosím zkuste děti vybavit i na možnost pohybovky v lese. Kreslení a psaní do prostoru. Hledání první a poslední hlásky ve slově, dělení a skládání slova a věty – vytleskávání. Zpívaná abaceda. Třetí ročník třídění hlásek a vyjmenovaná slova po B.
Český jazyk Vrátíme se k četbě knihy My z ostrova Saltkrakan od Astrid Lingrenové, kterou jsme minulý rok nedočetli.
1. ročník: S 1. ročníkem Y, y ypsilon.
2. ročník: Věta, slovo.
3. ročník: Vyjmenovaná slova po B – tvary slovesa být – pokračování.
Matematika: budeme u všech tří ročníků pokračovat v úkolech z Hejného učebnice. Pokud bude pěkné počasí, půjdeme do lesa pracovat „Metodou Hajného“.

ÚTERÝ – starší 4. – 7. ročník

průvodci: Míša + Monika

1) prezentace Šárky a Fridy (téma je tajemství)
2) fermentace: podíváme se, jak pokračuje kvašení octa a švestek.
3) osobní projekty

STŘEDA – angličtina + hudebně dramatická výchova 1. – 3. ročník

průvodci: Lucka + Petra (1. – 2. blok), Gábi D. + Lucka (3. blok)

1. – 2. blok Opakujeme – BARVY, POČÍTÁNÍ, EMOCE, POHYBOVÁ SLOVESA, ZVÍŘATA, MÍSTA V ZÁZEMÍ, ŠKOLNÍ VĚCI V BATOHU A VE TŘÍDĚ.
přidáme PŘEDLOŽKY a začneme téma RODINA. Plus sloveso BÝT A MÍT.

3. blok Živly a emoce, improvizace s živlovými holemi, téma rodiny a předků, dušičkové písně ze zpěvníku

STŘEDA – historie + angličtina

průvodci: Míša + Simona (1. – 2. blok), Míša + Petra (3. blok)

1. a 2. blok “Středověk – legenda či reálná historická postava?“ – práce s časovou osou, vyplnění pracovního listu, filmový dokument, stavba hradu, … Pozor DÚ – krátká prezentace středověké postavy dle svého výběru (převleky, či atributy vítané, nikoliv požadované). Dále si děti vybraly jeden rukodělný projekt – mohou začít doma, budeme na tom pracovat i další středy ve škole. 22.11. nás čeká workshop v NM- Slasti a strasti Středověku. Kdo by snad chtěl zažít Středověk i s rodinou  – Jindra poslala pozvánku na zajímavou akci v Praze 18.10.

https://eshop.muzeumprahy.cz/ticket/detail/12735

3. blok: opakujeme téma TIME = dny, měsíce, roční období, kdy jsem se narodil, kolik je hodin..
Můj týdenní program po dnech a předmětech a co dělám = slovesa. ( v přítomném čase, s důrazem ne 3.osobu)
Poslechneme si písničku a začneme a prohloubíme  téma FAMILY

ČTVRTEK – mladší badatelé 1. – 3. ročník

průvodci: Majda + Monika

1. blok: Já a co dokážu
2. ⁠Podzim, hojnost, úroda, zdravý talíř
3. Tvorba, pokusy s houbami

ČTVRTEK – pohybovka, ČJ, M 4. – 7. ročník

průvodci: Eliška (1. blok), Eliška + Gábina (2. – 3. blok)

1. blok: Pohybovka s češtinou – Pohrajeme si s podstatnými a přídavnými jmény a se slovesy. Se čtvrťáky si složíme zase pár slov a podíváme se, jak nám předpony mění význam slova.
2. blok: četba knihy Dva divoši, Ernest Thompson Seton
Matematika pro 4. ročník: rovinné útvary, kolmice, rovnoběžky
Český jazyk pro 5., 6. a 7. ročník:
5. ročník: Slovesa v přítomném čase
6. ročník: víceslovná vlastní jména.
7. ročník: jmenné tvary přídavných jmen.
3. blok: Matematika pro 5., 6. a 7. ročník: geometrie, rýsování
s sebou je potřeba mít: ořezaná tužka a pastelky, funkční kružítko, pravítko, trojúhelník, úhloměr
Český jazyk pro 4. ročník: Předložka bez a předpony roz-, bez-, vz-.

PÁTEK – výtvarka

průvodci: Majda + Gábi D.

1. blok: Ostrovy
2. ⁠Práce na ozvučných dřívkách, řezba, broušení atd. Pracujeme v přírodě (s sebou vhodné oblečení a nožíky kdo má)
3. ⁠Práce s podzimními barvami (malba, kresba)

Obecné informace:

  • Misky a lžíce s sebou
  • Podložka A4 s klipem na zachycení papíru
  • Vybavený penál: psací potřeby, pravítko (starší děti i kružítko), guma, nůžky, lepidlo
  • Sešit nebo papíry na kreslení o přestávkách
  • Vhodné oblečení na pohybovku (bez punčocháčů)
  • Boty do do přírody, nepromokavá bunda