Rozvrh pro školu v týdnu 9. – 13.9.
#_LOCATIONMAP
Datum / čas
Date(s) - 09/09/2024 - 13/09/2024
Celý den
Kategorie
PONDĚLÍ – expedice
průvodci: Alžběta a Matouš
Půjdeme rýžovat – zlato a další minerály – do potoka nad Všenory. Oběd budeme vařit na ohni.
Pojedeme vlakem do Všenor. Zpátky autobusem z Černolic do Dobřichovic a poté vlakem do Řevnic.
V kombinaci s pražským vlakem posouváme obvyklé časy o pár minut.
Sraz Řevnice 8:05 – Matouš bude čekat na nádraží, odjíždí vlakem 8.13 do Všenor
Sraz Všenory 8.13 – Alžběta bude čekat ve Všenorech na nádraží od 8.10 do 8.20 na svozový vlak z Prahy.
Sraz Všenory 8.13 – Alžběta bude čekat ve Všenorech na nádraží od 8.10 do 8.20 na svozový vlak z Prahy.
Návrat Dobřichovice – nádraží 15.32 – odevzdání na svozový vlak do Prahy 15.39
Návrat Řevnice – nádraží 15.49
S sebou: vhodné oblečení, i do deště! Svačina, pití, ešus nebo miska, lžíce, nůž
Speciální pomůcky (dobrovolně, nemusí mít všichni): magnet, lupa, malá pevná lopatka, maličká krabička na získané poklady (velikost jako od kinder vajíčka) a rýžovací nádoba (= kruhový průměr, ostrá hrana mezi dnem a stěnami, stačí nízká – např. ešus. Může být stejná na rýžování i na jídlo, ale pozor, může se poškrábat kamínky).
ÚTERÝ – pohybovka, ČJ, M 1. – 2. ročník
průvodci: Eliška + Španda (1. blok, pohybovka), Eliška + Jindra (2. – 3. blok, čj + m)
Prosím ať si všechny děti přinesou černý skicák A4 (Bobo blok), co používáme pro záznam češtiny z loňska.
1.blok:
Eliška a Španďa jako hudební doprovod: pohybovka s češtinou _ hry se jmény a jiné legrace.
2. blok:
četba knihy Bratři lví srdce od Astrid Lindgrenové
český jazyk 2. ročník s Eliškou: Rozdáme si a seznámíme se s pracovními sešity Nová škola Duha se skřítkem Kvítkem.
matematika s Jindrou 1. ročník : rozdáme si nové pracovní sešity a budeme se věnovat představení některých prostředí, se kterými se v průběhu roku setkáme a opět zařadíme nějaké pohybové počty
3. blok:
český jazyk 1. ročník s Eliškou:
Rozdáme si a seznámíme s pracovními sešity Comenia Srcipt.
matematika s Jindrou 2. ročník : rozdáme si nové pracovní sešity a budeme se věnovat představení některých prostředí, se kterými se v průběhu roku setkáme a opět zařadíme nějaké pohybové počty
ÚTERÝ – starší badatelé 3. – 6. ročník
průvodci: Míša + Monika
POZOR MÍSTNÍ!!! Odpoledne jdeme k řece, budeme tedy končit na nádraží Řevnice (změna vyhrazena s ohledem na počasí, v takovém případě budeme změny hlásit přes WhatsApp)
1. Voda H2O, vodík, kyslík
2. Voda a člověk
3. Řeka – pokusy s vodou
STŘEDA – angličtina + hudebně dramatická výchova 1. – 3. ročník
průvodci: Petra + Lucka (1. – 2. blok, Aj), Lucka + Gábi D. (3. blok, hud.-dram. výchova)
1. – 2. blok:
angličtinu jsme zdárně začali a pokračujeme s tématy seznamování se společně navzájem, nedošlo na zdobení desek a výběr silových zvířat. Máme předsevzetí o desky a pracovní listy víc pečovat, vracet se k nim, aby děti lépe věděly, co tam mají a mohly to použít u přezkoušení. Zavzpomínáme na léto a otevřeme i větší téma JÍDLO – BĚHEM DNE – POTRAVINY. ( zústáváme v zázemí )
3. blok
Navážeme na práci s emocemi, ty první hodinu děti velmi zaujaly. Věnovali jsme se emoci smutku, studu a strachu. Zopakujeme si také rytmickou rozcvičku, kdy objevujeme své tělo jako úžasný hudební nástroj. Zpívali jsme píseň „Moje malé světýlko“ (viz. Zpěvník a CD ZeMě) S blížící se rovnodenností je hmatatelný pocit, že léto končí, proto se nám otevřelo téma konečnosti jako takové. Děti dostaly dobrovolný úkol zamyslet se nad tím, jaké by to bylo, kdyby nic nekončilo, neumíralo.. Napadlo nás hned několik příběhů.
STŘEDA – zeměpis, angličtina 4. – 6. ročník
průvodci:Míša + Simona (1. – 2. blok, zeměpis), Petra (3. blok)
1. – 2. blok:
Po zdařilém úvodu do našeho dvouměsíčního tématu Zeměpis – Vesmír a solární systém budeme pokračovat v objevování – Země jako vesmírné těleso, přírodní sféry. Také budeme dotvářet náš model planety.
3. blok:
Založíme si desky a zvolíme silové zvíře. Máme předsevzetí o desky a pracovní listy víc pečovat, vracet se k nim, aby děti lépe věděly, co tam mají a mohly to použít u přezkoušení.
Pokračujeme v opakování, popisování věcí kolem nás. Využijeme slovní zásoby, která se v badatelně nabízí – MY HOUSE.. place where I live.
ČTVRTEK – mladší badatelé 1. – 2. ročník
průvodci: Majda + Monika
Prosíme o vybavený batoh, desky a podsedáky do terénu a 23,- kč na poštovní známku, můžete si s dětma říct kde bydlíte, jakou máte adresu.
1. Smysly a příroda, konec léta – bádání v terénu
2. Kdo jsem, čím se vyznačuji a odkud přicházím
3. zapojení do programu Laskavec, tvoření
1. Smysly a příroda, konec léta – bádání v terénu
2. Kdo jsem, čím se vyznačuji a odkud přicházím
3. zapojení do programu Laskavec, tvoření
ČTVRTEK – pohybovka, ČJ, M 3. – 6. ročník
průvodci: Eliška (1.blok, pohybovka), Eliška + Gábina (2. – 3. blok čj, m)
Prosím ať si všechny děti přinesou černý skicak A4 (Bobo blok), co používáme pro záznam češtiny z loňska.
1. blok:
Eliška: pohybovka s češtinou
2.blok:
četba knihy Bratři lví srdce od Astrid Lindgrenové.
český jazyk pro 4., 5., 6. ročník s Eliškou – rozdáme si a seznámíme se s pracovními sešity Nová škola Duha.
matematika s Gábinou 3. ročník: rozdáme si nové pracovní sešity a budeme se věnovat opakovacím úlohám z předešlého ročníku
3. blok:
český jazyk pro 3. ročník s Eliškou – rozdáme si a seznámíme se s pracovními sešity Nová škola Duha.
Matematika 4.- 6. ročník s Gábinou: rozdáme si nové pracovní sešity a budeme se věnovat opakovacím úlohám z předešlého ročníku
PÁTEK – výtvarka
průvodci: Majda
V pátek s Majdou nás opět čeká kresba, malba, zkoumání materiálů a způsobů výtvarného vyjádření.
Obecné informace:
- Misky a lžíce s sebou
- Podložka A4 s klipem na zachycení papíru (pro práci v terénu)
- Vybavený penál: psací potřeby, pravítko (starší děti i kružítko), gumu, nůžky a lepidlo
- Sešit nebo papíry na např. kreslení o přestávkách apod.
- Vhodné oblečení na pohybovku ( = bez punčocháčů), oblečení na ven