Rozvrh pro školu v týdnu 9. – 13.12.
Datum / čas
Date(s) - 09/12/2024 - 13/12/2024
Celý den
Kategorie
PONDĚLÍ – expedice
Jsme pozváni na „Neviditelné hřiště“ v areálu staré Bubenečské čističky v Praze. Celou akcí nás provede Kateřina Videnova z UMPRUM.
Ráno: sraz v Řevnicích s Matoušem v 7:55, pojedeme vlakem v 8:03 z Řevnic, na Smíchově budeme v 8:30 a dojdeme k pokladnám, kde přibereme pražské děti. Kdo chce přistupovat cestou, ozvěte se Matoušovi, ať vám vykoukne z vlaku. Sraz s pražskými je v 8:30, pokud by někdo potřeboval, Alžběta může být v 8:15 u pokladen na Smíchově (prosím napište Alžbětě nejpozději do neděle do 16 hodin, pokud se nikdo neozve přijedeme všichni dohromady).
Cesta zpět: pojedeme 15:06 ze Smíchova, 15:33 přijedeme do Řevnic. Pražské děti si tedy prosím ideálně vyzvedněte v 15 hodin u pokladen, nebo s nimi po dohodě Matouš zůstane do 15:30 na Smíchově.
Co nás v Praze čeká, pozvánka od Kateřiny Videnové z UMPRUM:
Jak by mohl vypadat společný prostor, který myslí na potřeby všech bez rozdílu: je současně mezigeneračním hřištěm, venkovní učebnou, prostorem pro hru, odpočinek, učení se i snění? Jak by vypadal takový prostor složený z toho co najdeme v puklinách, ve stínu nebo pod povrchem? Co když pod tímto prostorem je další prostor plný potrubí a sítí, které nevidíme – jak mu věnovat stejnou pozornost a péči? Kde se přerušil koloběh, který tu kdysi fungoval, a jak ho můžeme znovu aktivovat, bez použití hadic, čerpadel a strojů? Jak vnímá toto místo pes, dítě nebo kámen? Co v tomhle místě slyšíme a cítíme pokud zapojíme více než jen nosy a uši? Jaké to je v tomhle prostoru v noci a komu dává tma prostor? Jaké prostory a světy si umíme představit a jak naši představivost cvičit?
ÚTERÝ – pohybovka, ČJ, M 1. – 2. ročník
1.blok (Eli + Španďa): pohybovka s češtinou:
matematika 2. ročník: logické hry a rébusy
ÚTERÝ – starší badatelé 3. – 6. ročník
průvodci: Míša + Monika
STŘEDA – angličtina + hudebně dramatická výchova 1. – 3. ročník
3. blok: vyrobíme rekvizity, PROSÍME VĚTŠÍ KARTONY, KDO MÁTE A MŮŽETE VĚNOVAT
Ondra B. – děda
Matěj – kapr (pláštěnka?)
Flori – táta (palička na kapra)
Amálka – teta pekařka vánočky
Ceci – kočka
Julinka – máma
Jan – strýc Slávek (prskavka)
Šimon D.- táta
Ondra N. – syn
Zeon – syn
Pepan – táta (rybí kost)
Anežka – děda (hudební nástroj)
Matouš – strýc (housle)
Anička – dcera
Tea – máma
STŘEDA – hudebně dramatický blok, angličtina 4. – 6. ročník
ČTVRTEK – mladší badatelé 1. – 2. ročník
ČTVRTEK – pohybovka, ČJ, M 3. – 6. ročník
4. ročník: podstatná jména – rod, číslo a pád.
PÁTEK – výtvarka
Obecné informace:
- Misky a lžíce s sebou
- Podložka A4 s klipem na zachycení papíru (pro práci v terénu)
- Vybavený penál: psací potřeby, pravítko (starší děti i kružítko), gumu, nůžky a lepidlo
- Sešit nebo papíry na např. kreslení o přestávkách apod.
- Vhodné oblečení na pohybovku ( = bez punčocháčů), oblečení na ven